HRMConnect is een online bibliotheek van Vanden Broele

Opleidingscyclus voor baliemedewerkers lokale besturen

Er wordt veel gesproken over de mondigheid van de burger en klanten in het algemeen, in allerlei contexten. Soms wordt zelfs verwezen naar agressiviteit … Zie ook de signalen die VVSG verspreidde in de nationale pers m.b.t. de soms negatieve ervaringen van medewerkers in lokale besturen.

Maar hoe ga je om met die mondige burger? Er is zeker niet één kader of oplossing te formuleren, maar we kunnen wel proberen om handvaten aan te reiken om er beter mee om te gaan en om mekaar daarin te versterken. Niet alleen voor baliemedewerkers zelf die rechtstreeks in contact komen met burgers/klanten, maar ook voor hun leidinggevenden. Ook zij kunnen een belangrijke rol spelen om dit soort situaties beter op te vangen.

Experte Ann Moreels heeft voor Vanden Broele een opleidingscyclus gecreëerd die baliemedewerkers en hun leidinggevenden bijstaat met de juiste tips en kaders. 

 

    De sessies focussen op de de volgende topics:

  • Sessie 1 - Moeilijke gesprekken met de burger(s) - donderdag 14 september (webinar)
  • Sessie 2 - Leidinggeven aan baliemedewerkers - maandag 23 oktober 2023 (webinar)
  • Sessie 3 - Als leidinggevende werken aan de teamdynamiek - donderdag 30 november 2023 (webinar)
  • Sessie 4 - Als collega werken aan de teamdynamiek en aan je zelfmanagement - maandag 18 december 2023 (webinar)

 

Inschrijven is mogelijk op de volledige cyclus of op aparte sessies - meer info via de opleidingensite

 

Deel deze update via LinkedIn
Deel deze update via Facebook
Deel deze update via Twitter
Deel deze update via e-mail

Al onze nieuwsberichten in uw mailbox?

Schrijf u in op onze gratis nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe regelgeving, relevante actualiteit, niet te missen opleidingen en studiedagen, ...